23 iunie, 2008

Precizari la articolul Spalatoria Politică

Am scris articolul Spalatoria politica ca replica la o apreciere a Presedintelui Romaniei si l-am publicat in urma cu doua saptamani in revista Q Magazin. Are valoarea unui eseu politic si nu o declaratie politica indreptata impotriva cuiva anume, cu atat mai putin impotriva colegilor mei. Nu atac presentii de consilii judetene PSD si nici primarii nu sunt tinte. Acest eseu este o polemică politică si si nu o analiză internă.

Un jurnaliust a incercat sa lege niste analize realizate de organizatii PSD din jud Cluj, cu acest eseu. Acest eseu nu angajeaza in nici un fel Organizatia PSD CLUJ si nici are vreo legatura cu analiza alegerilor. Acesta analiza am predat-o Biroului Permanent National.

Precizez ca imi mentin concluzia:Votul uninominal este o practică nouă si in viitor s-ar putea dovedi a fi o grilă mai bună de selectie pentru politicieni. Insă euforia noastră de acum poate să strice, dacă nu suntem realişti.

Precizez ca ideea centrala este cea dupa care VALIDAREA PRIN VOT UNINOMIUNAL NU ESTE SINGURA MODALITATE DE VALIDARE A UNUI OM POLITIC. ACTIVITATEA, MORALITATEA SA SI ANGAJAMENTUL FATA DE SCOPURILE COMUNITATII PE CARE O CONDUCE SAU REPREZINTA SUNT CRITERII LA FEL DE IMPORTANTE PENTRU DEFINIREA PERSONALITATII UNUI OM POLITIC.


Vasile Dancu

Un comentariu:

  1. Ioana Ilie spune:

    iunie 24, 2008 la 3:15 pm
    Catre Parchete

    (toate, y compris DNA- sunt expert parlamentar si, in aceasta calitate, sigur prezint interes)

    Declar ca posed in Bucuresti, strada Turbinei nr. 23 (Cartier Floreasaca), sub partea din spate a casei, un spatiu bine fortificat, zidit, boltit, inalt de trei metri si mai bine, in suprafata de cca. 30 m.p., impartit in doua incaperi inegale.

    Usa de la intrarea in respectivul spatiu subteran si cea care delimiteaza incaperile sunt metalice.

    Precizez ca nu am mentionat spatiul cu pricina, ca atare, in declaratia mea de avere actualizata, conform legii, anul acesta si depusa (daca nu ma insel) in 12 iunie 2008.

    L-am omis si in declaratia precedenta.

    Rog sa fiu investigata sub aspectul savarsirii infractiunii corespunzatoare detinerii de pivnita cu usa/usi metalica/metalice si ziduri groase de peste jumatate de metru fara a declara ca, astfel, sunt posesoare de buncar (las la latitudinea dumneavoastra, stimari domni procurori, incadrarea legala).

    Rog insistent sa fiu admisa in cercul select al posesorilor de buncar din care face parte Adrian Nastase, de care sunt foarte atasata.

    Cu stima,

    Ioana Ilie

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...