07 noiembrie, 2008

o gluma din Ghimpele de Cluj


2 comentarii:

  1. Mi se pare destul de amuzanta. De unde v-a venit ideea cu Rambo in acel celebru discurs recent de mobilziare? A propos, in ultimul film, daca l-ati vazut, Rambo saracul nu mai lupta corp la corp, se urca pe un deal si ii curata pe toti, ca nu mai poate sa se miste. Cred ca nu la asta va refereati ci la mai tonicele Rambo I sau II. In orice caz, eu m-as auto-mobiliza cu un citat din Churchill, care aduce pe undeva tot cu Rambo.
    "Imperiile viitorului sunt imperiile mintii".

    RăspundețiȘtergere
  2. Vasile Dancu:
    A fost o gluma si o autoironie dar si un pariu ca cu cineva care era sigur ca nu bava scrie nimeni despre lansarea candidatilor Cluj. I-am spus ca sunt formule si am castigat 3 sticle de grappa.
    Si jurnalistii sunt previzibili, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...