02 octombrie, 2009

NOU. Cercetare Fotbalul romanesc si societatea










2 comentarii:

  1. Felicitari pentru studiu!
    In sfarsit un fapt social precum fotbalul este luat in serios de mediul academic.

    Sunt pe la jumatatea raportului si inca mai citesc. Apreciez faptul ca ati introdus si elemente teoretice, de multe ori absente din rapoartele de cercetare. Din pacate presa s-a limitat sa discute despre sustinerea echipelor (mai ales Steaua) in loc sa dezbata chestiunile de fond.

    A fost un studiu comandat de cineva sau a fost facut din proprie initiativa cu fonduri proprii?

    RăspundețiȘtergere
  2. cum as putea sa citesc si eu studiul? nu=mi merge ... multumesc

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...