03 septembrie, 2010

SONDAJ POLITIC

Am primit sute de telefoane sau mailuri pentru ca să comentez basmul lui Sebastian Lazaroiu.
In zilele următoare o să încerc o analiză mito-critică, dar până atunci vă pun la dispozitie, dragi cititori, un grafic cu rezultatele ultimului sondaj de opinie privind intentiile de vot ale romanilor. Ultimele interviuri s-au facut in 1 septembrie 2010.

Sigla PP inseamna Partidul Poporului (sau Partidul lui Dan Diaconescu, dupa cum am spus subiectii).

Intrebarea a fost deschisă.




3 comentarii:

  1. chiar are UNPR 2%? sau doar 1,5%? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cum banuiam, PDL sta bine, destul de bine...
    Cei dezamagiti de acest partid au migrat, temporar, spre partide "surori"...
    Smecheria cu UNPR nu avea cum sa mearga!

    Alegatorii PDL-Basescu, pare ca sunt in asteptarea unui semnal decisiv, hotarat pentru a se intoarce...

    Nu se asteapta aparitia unui om politic, suficient de cabotin, care sa adune nemultumirile adunate, frustrarile marete ale intregului popor!

    RăspundețiȘtergere
  3. psd cel mai mare partid de hoti

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...