27 noiembrie, 2010

Multumiri

Prieteni,

va multumesc pentru urarile de ziua mea. A fost emotionant, mai ales cand esti departe de casa.
Am inteles ca pentru a aduce ceva din cer, trebuie sa ai sub tine, ca să te înalțe, o piramida de oameni.

Sper sa nu va dezamagesc!

Salutari de la Chisinau!



Un comentariu:

  1. Perfect adevarat.E bine ca ne mai amintiti cele trebuincioase. Mai exista speranta. Se naste ceva ce ar vrea sa fie o refacere a demnitaţii române.Ne vom bate! alegându-ne ce mai exista din elitele societatii civile cu coloana verticala pentru cauza noasta.Lăudat sie Domnu' românule!
    C.B. de Andreica Ciocan

    RăspundețiȘtergere

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...