26 noiembrie, 2012

Multumesc frumos!


                                                                                                 Dragi prieteni,

Va multumesc pentru gândurile voastre bune cu ocazia uneia dintre aniversarile mele.
Nu pun mare pret pe trecerea dintre varste, dar ma simt bogat in prieteni, fericit sa ma incalzesc la caldura venita dinspre sufletele voastre și  mult copleșit de obligatia de a da mai departe cadoul vostru de iubire si solidaritate. Daca nu am putut sa raspund la timp semnelor voastre de prietenie este doar pentru că am fost copleșit de mesaje si telefoane. Va asigur că sunt la fel de bun prieten și la fel de dibace adversar. Tot ceea ce imi doresc mie va doresc si voua iar despre noi cred ca suntem pasari cu o singura aripă: nu putem zbura decat imbratisați.


VSD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu striga niciodată ajutor

Am regăsit azi într-o librărie un volum apărut în pandemie, scris de Mircea Cărtărescu. Mi-am dat seama că m-a ajutat în pandemie pentru că ...